FORSENDELSE OG RETUR
Alle leveringer blir gjennomført av Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Leveringstiden er normalt 1-3 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om varene er på lager.
Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes med Bring og kan hentest på ditt postkontor (servicepakke) eller leveres på døren (bedriftspakke).
Når varen blir sendt vil kunden motta en epost der vi angir ditt kolli-id så fremst pakken ikke sendes med brevpost.
Dersom varen blir skadet ved levering skal dette snarest meldes til Rufo.no AS og helst på ankomstdagen via e-post eller telefon. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått. Ser du at emballasjen er skadet ved leveringstidspunktet så skal du også melde dette direkte til den som du kvitterer ut pakken av.
Rufo.no AS betaler ikke returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.
Dersom du ikke er hjemme på avtalt leveringstidspunkt, ikke henter varene eller nekter å motta dem, vil varene bli returnert til oss for kundens regning.